Najbardziej popularny sklep internetowy w Polsce stworzył własną reklamę walentynkową. Trwa ona ponad jedną minutę i jak możemy w niej usłyszeć, jest to "kilkadziesiąt sekund pozytywnych emocji". Słuchając piosenki można naprawdę ponieść się emocjom. Reklama ta informuje nas o wielu różnorodnych produktach, które zazwyczaj nie kojarzą się z Walentynkami - chociażby "tłumik ze stali, abyśmy stale się kochali". Reklama ta powstała w 2010 roku i zyskała pozytywny odbiór.
W dobrym stylu z SWAROVSKI!
Dowody miłosne...
Chyba każdy z nas choć raz widział kłódkę przypiętą do mostu, co ma symbolizować wieczną, nierozerwalną miłość zakochanej pary. To właśnie kłódki stały się głównym bohaterem reklamy banku Millenium. Czy da się połączy temat finansów z miłością? Sprawdźcie sami!Spragnieni miłości?
Kto nigdy nie pił Coca-Coli, na pewno musi być z Marsa! Marka, którą zna każdy. Marka, która przyzwyczaiła nas do wielu niezapomnianych reklam, jak na przykład słynna bożonarodzeniowa ciężarówka. Także w temacie Walentynek Coca-Cola przoduje w kategorii jakościowych reklam. W swoim trzydziestosekundowym filmie pokazała nam, że jeśli będziesz mieć kryzys w związku....poczekaj, aż chłopak kupi Ci colę.
Will you marry me?
Z takim zapytaniem spotkamy się w bardzo oryginalnej reklamie Schwarzkopf. Nie można się nie zgodzić, że reklama jest romantyczna, zmysłowa, delikatna, subtelna i pełna pozytywnych emocji.
Spot zdecydowanie zapada w pamięć i inspiruje.
Uwodzicielskie video...
Reklama w humorystyczny sposób podchodzi do miłosnej tematyki. Efekty specjalne są powalające. Mariusz, wybierający się na randkę, którego ostatecznie widzimy na filmiku w roli głównej, na pewno doprowadził kogoś do śmiechu swoją postawą. Entuzjastyczna reklama Xiomi zyskała przychylne opinie widzów.
Romantycznie z McDonald's?
Moja perspektywa na miłość, to...
Reklamy walentynkowe możemy spotkać także w outdoorze. Billboardy, takie jak te poniżej, na pewno przyciągają wzrok każdego. Znaleźć je można w metrze Nowym Jorku, Seattle oraz San Francisco . Teksty w reklamach są prawdziwe, napisane przez zwyczajnych użytkowników, a nie stworzone na potrzeby reklamy, co zwiększa jej atrakcyjność.
Bądź kreatywny!
W 2019 roku H&M wypuścił swoją reklamę walentynkową, która została przedstawiona w nietypowy sposób. Mówi ona, aby zapomnieć o swoim EX, a z jego koszulki zrobić ubranko dla psiaka. Kreatywnie, pomysłowo oraz rozsądnie - zamiast roztrząsać przykre wspomnienia, można pomóc potrzebującym!
0 Comments:
Prześlij komentarz