Każdy z nas ma czasem taką potrzebę, aby wyrwać się od codzienności i zaaplikować dawkę humoru do swojego życia. Z pomocą przychodzi Prima Aprilis, tzw. dzień żartów. Marki również nie odpuszczają okazji do robienia psikusów. Przedstawiam kilka przykładów.
1. McDonald's
Wszyscy kochają McDonald's za pyszne, choć niekoniecznie najzdrowsze przekąski. W 2017 roku marka pozwoliła sobie na żart i opublikowała na Facebooku post z kanapką. Ale to nie była zwykła kanapka!
Okazało się, że jest to sushi na wzór kanapki lub kanapka na wzór sushi - ciężko określić. McDonald's zażartował, że skoro w sushi barach można dostać sushi maka, czyli jedno z najpopularniejsze rodzajów sushi, to sieć fast foodów wypuści burgera z sushi. Miłośnikom sushi taka opcja się spodobała.
Jak myślicie udałby się taki eksperyment w popularnej sieci fast food ?
![]() |
Źródło: McDonaldsPolska |
2. Paramount Channel
![]() |
Źródło: https://www.telemagazyn.p |
3. BMW
Firma luksusowych samochodów BMW także zna się na dowcipach. Postanowiła stworzyć limitowane części do samochodu, dzięki czemu twoje zwykłe BMW stanie się... unikatowym jednorożcem.
Jak uważacie, jest ktoś na tyle oryginalny, że chciałby to kupić?
![]() |
Źródło: https://f30.bimmerpost.com |
4. Yes
Znana marka biżuterii Yes, także postanowiła wykorzystać Prima Aprillis i opublikowała 1 kwietnia 2016 roku post o poszerzeniu oferty. Ale chyba nikt nie spodziewał się, że posuną się do takiego stopnia... Wstawili post na Facebooka o nowym projekcie,,złote zęby Yes" umieszczając przerobione zdjęcie ,,Dziwnego Pana ze Stocka", który jest znany przez większość z nas. Byłam ciekawa jak ten żart odebrali użytkownicy, lecz czytając komentarze zauważyłam, że odbiór tego posta był bardzo pozytywny i ma kilka tysięcy reakcji oraz mnóstwo udostępnień sami sprawdźcie:
5. E.Wedel
A może coś na słodko? Firma E.Wedel w ramach żartu napisała posta na Facebooku 1 kwietnia 2014 roku o nowym smaku czekolady. Smaku... jajecznicy na boczku! Czytając komentarze natknęłam się na wpis, w którym napisała: ,,Dokładamy wszelkich starań, aby ta pyszna czekolada jak najszybciej była dostępna we wszystkich sklepach". Widać, że Wedel zaangażował się w primaaprilisowy żart.
6. E.Wedel po raz drugi!
Zauważyłam, że marka E.Wedel w kolejnych latach równie chętnie sprawiała psikus. 3 lata temu opublikowała post na Facebooku z ładującym się GIF-em. Czy na pewno?
Tak naprawdę był to tylko obrazek. Jednak użytkownicy nabierali się wchodząc z myślą, że GIF się załaduje i dostaną obiecaną nagrodę w zamian za odpowiedzenie poprawnie na pytania. Odbiór był mniejszy niż w przypadku czekolady, ale i tak dobry żart, Wedel!
7. Folkstar
Firma Folkstar, która tworzy przeróżne cudowne produkty, inspirując się motywem
ludowym o nowoczesnym designie. Przygotowała dowcip, który pomysłem zaskoczył użytkowników, a niektórym nawet się spodobał. Otóż ''stworzyli" farbę w ludowych kolorach - dla miłośników takich kolorów byłby to strzał w dziesiątkę! Sami oceńcie...
Jednak czy taka farba jest realna do wykonania?
ludowym o nowoczesnym designie. Przygotowała dowcip, który pomysłem zaskoczył użytkowników, a niektórym nawet się spodobał. Otóż ''stworzyli" farbę w ludowych kolorach - dla miłośników takich kolorów byłby to strzał w dziesiątkę! Sami oceńcie...
Jednak czy taka farba jest realna do wykonania?