Jej twarz ukazała się na wielu produktach czy reklamach usług. Możemy ją zobaczyć także na opakowaniu znanej herbaty z asortymentu sklepów Lidl.
O modelce wiemy, że nazywa się Emma Wang Hansen i pochodzi z Danii.
W Polsce nazwano ją "Twarzą Polskiej Reklamy" - nazwa pochodzi z Facebooka, gdzie został założony fanpage, na którym są pokazane przeróżne polskie reklamy z jej udziałem. Zdjęć jest bardzo dużo, a ich liczba cały czas rośnie.
Jednym powodów jej popularności w Polsce jest to, że ma w bazie fotografii do wykorzystania wiele zdjęć, które są dobrej jakości i pasują do wielu sytuacji. Kolejną zaletą jest to, że te zdjęcia są tanie i ogólnodostępne, każdy może je zdobyć w szybki sposób.
Emma ma miłą, nierzucającą się w oczy urodę, która budzi pozytywne skojarzenia u osoby widzącej reklamę. Duże znaczenie ma też jej europejski wygląd. W bazie jest mnóstwo zdjęć amerykańskiego społeczeństwa, które po prostu nie pasują do naszych realiów. Emma wygląda jak przeciętna Polka, jest blondynką, ma niebieskie oczy, jej uroda pasuje do reklam kosmetyków, wędlin czy telefonów.
Pomaga jej też to, że ma sesje biznesowe, co nieczęsto się zdarza. Jeśli firma szuka dziewczyny z słuchawką, która ma wyglądać jak pracownica call center, to najlepszym wyborem będzie właśnie Emma.
CIEKAWOSTKA! Emma znalazła się w reklamie zupy producenta pasztetów PROFI, ludzie kojarzyli ją z hasłem „Bo zupa była prawdziwa”. Reklama ta nawiązała do kampanii społecznej Ogólnopolskiego Pogotowia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia”, która odbyła się w 1997 r. Główne hasło kampanii z 1997 r. to „Bo zupa była za słona”. Niefortunne porównanie wywołało oburzenie społeczeństwa. Firma PROFI oficjalnie przeprosiła za reklamę, a ta została wycofana, jednak nadal można ją zobaczyć w sieci.Emma ma miłą, nierzucającą się w oczy urodę, która budzi pozytywne skojarzenia u osoby widzącej reklamę. Duże znaczenie ma też jej europejski wygląd. W bazie jest mnóstwo zdjęć amerykańskiego społeczeństwa, które po prostu nie pasują do naszych realiów. Emma wygląda jak przeciętna Polka, jest blondynką, ma niebieskie oczy, jej uroda pasuje do reklam kosmetyków, wędlin czy telefonów.
Pomaga jej też to, że ma sesje biznesowe, co nieczęsto się zdarza. Jeśli firma szuka dziewczyny z słuchawką, która ma wyglądać jak pracownica call center, to najlepszym wyborem będzie właśnie Emma.

Twarz Emmy ukazała się też na reklamie kosmetyków:


Wizerunek modelki został wykorzystany również na okładki gazet:


