Najgłośniejsze Rebrandingi 2019 roku

Czym jest Rebranding?

Rebranding to proces transformacji marki. Chodzi tu między innymi o takie działania jak zmiana nazwy, wizerunku, czy zmiana logo danego produktu lub logo firmy. 


Najgłośniejsze Rebrandingi 2019 roku.

ZARA

Na początku roku 2019 zostało odsłonięte nowe logo znanej każdemu marki Zara o którym było dość głośno, natomiast nie spodobało się one dużej liczbie użytkowników z powodu nachodzących na siebie liter przez co logo stało się mniej czytelne.

MASTERCARD

W styczniu firma Zdecydowała się na odważną zmianę usunięcia nazwy z logo. Mastercard po badaniach które przeprowadzili było gotowe zrobić kolejny krok w rozwoju marki, zrezygnowali z nazwy pozostawiając bez zmian charakterystyczne dwa koła. 

VOLKSWAGEN

Nowe logo samochodowej marki volkswagen  jest wyraźniejsze i zostały w nim istotne elementy takie jak litera V i W. Projekt marki jest prosty i nie ma efektu 3D, przez co będzie go łatwiej przeznaczyć do zastosowań cyfrowych.




ANDROID 

W sierpniu nową formę logo ujawnił Android. Marka dodała do swojego logo sygnet- robota, którego wszyscy dobrze znają pomimo tego, że wcześniej go tam nie było, oraz zmienili kolorystykę logotypu.

WARNER BROS.

Logo Warner Bros. jest jednym z głównie znanych logo na świecie. Stare logo było bardzo realistyczne i dokładne, jednak nowe jest dużym uproszczeniem starego. 

DISCOVERY CHANNEL 

W nowym logo programu telewizyjnego Discovery Channel usunięto napis 'Channel’, który znajdował się pod logotypem, oraz zamienili kolor napisu z kolorem tła. 

REEBOK

Marka Obuwia Reebok wróciła  z powrotem do ich klasycznego, dobrze znanego logo.




Te Rebrandingi mnie najbardziej zainteresowały i chciałam wam je przedstawić. Może o niektórych nawet słyszeliście, było o nich dość głośno w zeszłym roku.


Przeczytaj także: Najlepsze slogany reklamowe XX i XXI wieku.











0 Comments:

Prześlij komentarz