Tym razem również się nie zawiedli – po pokazie oraz następnego dnia na lekcjach “organizacji i technik reklamy” żywo dyskutowali o kampaniach, które zrobiły na nich największe wrażenie. Były to nie tylko pomysłowe reklamy, ale i poruszające kampanie społeczne. Jedną z nich klasa 4TOR chciałaby polecić wszystkim uczniom naszej szkoły, bowiem warto o tej tematyce dyskutować – to kampania zatytułowana “Boys don’t cry”, mówiąca o tzw. toksycznej “męskości”.
Cannes lions po raz drugi
Tym razem również się nie zawiedli – po pokazie oraz następnego dnia na lekcjach “organizacji i technik reklamy” żywo dyskutowali o kampaniach, które zrobiły na nich największe wrażenie. Były to nie tylko pomysłowe reklamy, ale i poruszające kampanie społeczne. Jedną z nich klasa 4TOR chciałaby polecić wszystkim uczniom naszej szkoły, bowiem warto o tej tematyce dyskutować – to kampania zatytułowana “Boys don’t cry”, mówiąca o tzw. toksycznej “męskości”.