"Shutterstock" i "Lorem Ipsum" - marki, które zaliczyły wpadkę

Duże marki często popełniają małe błędy. Przez nieuwagę, albo przez zatrudnienie firmy, która nie dała rady dobrze wykonać zadania, powstają rzeczy których marka zdecydowanie nie chciałaby wypuścić.


Biedronkowy Shutterstock



Shutterstock, jest to jedna z największych platform "stockowych". Nie dziwne, że używa ich tak duża firma jak Biedronka. Ludzie, którzy chcą sprzedać swoje prace, często wrzucają je na takie strony, ale zostaje na zdjęcia nałożony znak wodny, żeby nikt nie ukradł prac artystów bez wniesienia odpowiedniej opłaty.

W zeszłym roku Biedronka zaliczyła pod tym względem swoją wpadkę. Miksery, które sieć marketów wypuszczała, posiadły na sobie znaki wodne sławnego "stocka". Winna mogła być kradzież zdjęcia, niedopatrzenie czy po prostu niesprawdzenie przed wydrukiem.
Nikt nie wie jak do tego doszło, ale dziwne, że na tylu etapach produkcji i potwierdzeń, przeszło to niezauważone.

Lorem ipsum wszędzie


Lorem Ipsum, jest to często wykorzystywany tekst łaciński, pokazuje on, w jaki sposób będzie wyglądał tekst, albo artykuł po zapełnieniu tekstem. Przydaje się podczas testowania szaty graficznej, albo przygotowywania wizualnej strony przez grafików.Nie każda firma potrafi tego dopatrzeć i po otrzymaniu zlecenia publikują je w takie samej wersji.


Marki nie zawsze zwracają uwagę na to, co wypuszczają w świat. Zlecenia wypełniają firmy, które czasem niewłaściwie zajmują się projektem, przez co powstają wpadki i kryzysy w social mediach