Cannes Lions 2018, czyli reklamy nieprzerwane filmami



CANNES LIONS to pokaz reklam nagrodzonych na prestiżowym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Cannes. „Ten niezwykły pokaz międzynarodowych reklamówek bawi jak najlepsza komedia, wzrusza niczym wytrawny dramat oraz wciąga i zaskakuje jak mocny thriller. To światowej klasy animacje, produkcje z niesamowitymi efektami specjalnymi, przypominające często etiudy filmowe” – czytamy na stronie wydarzenia.

I zdecydowanie nie przesadzono z opisem, bowiem po wyjściu z sali kinowej rozemocjonowani opowiadaliśmy sobie, które reklamy najbardziej przypadły nam do gustu. Dziewczynom kilka razy łezka zakręciła się w oku, a panowie zostali fanami azjatyckiej reklamy mydła. Wspomniana reklama była nie tylko zabawna, ale i pouczająca, bo pokazała nam, jak naprawdę wygląda współpraca z klientem (a bywa… trudna).

Pokaz był też doskonałym uzupełnieniem lekcji o agencjach reklamowych i domach mediowych. Przed każdą reklamą wyświetlał się napis, jaka agencja dany spot zrealizowała, więc mogliśmy zaobserwować, która z nich znajduje się w światowej czołówce.

Dowiedzieliśmy się, że wiosną Helios prawdopodobnie zorganizuje Noc Reklamożerców - nie możemy się doczekać!