Czwartkowe spotkania social media to cykliczne wydarzenia branżowe organizowane w wielu miastach w Polsce. My wybraliśmy oczywiście Katowice i świąteczne spotkanie w Strefie Centralnej.
Wszystko rozpoczęło się od przeglądu świątecznych kampanii reklamowych. Następnie prezentacje. Pierwsza dotyczyła pojęcia Scrum w marketingu – raczej dla tych, którzy zarządzają kampaniami. Druga uczyła, jak funkcjonować w serwisie LinkedIn. Później krótka przerwa, podczas której można było nawiązać nowe znajomości lub po prostu porozmawiać. Ostatnia prezentacja miała charakteryzować „pokolenie Z” – czyli tę grupę, do której należą obecni uczniowie i uczennice. Ciekawie było patrzeć, jak nasi „reprezentanci” pokolenia Z reagowali na wiadomości o sobie – większość była im doskonale znana i dziwili się, po co w ogóle o tym mówić. Dla nich to normalne, że telefon jest podstawowym narzędziem pracy i zdobywania wiedzy o świecie. Nawet rozmawiając ze sobą, ciągle trzymają w ręce to urządzenie.
Po wszystkim był czas na konkursy, pytania i luźniejsze rozmowy. Wyjazd pokazał uczniom kierunków reklamowych, że wystarczy trochę poszukać, żeby znaleźć ciekawe, branżowe wydarzenia.