Głównym celem kampanii społecznych jest uświadomienie i dotarcie do problemów, które otaczają nas w codziennym życiu i na które nie zawsze zwracamy uwagę. Mają one zachęcić bądź zniechęcić społeczeństwo do danej reakcji.
1. ,, To co komuś dajesz, w końcu wraca"
2. ,,My daddy is a liar - Mój tata to kłamca"
Piękna opowieść o poświęceniu i miłości Ojca do córki. Reklama opowiada o miłości, jaką darzą nas nasi najbliżsi i o walce, jaką muszą oni stoczyć, żebyśmy byli szczęśliwi.3. ,,Nie jesteś inny"
Polska kampania społeczna opowiadająca o problemach młodzieży, stworzona na poczet konkursu Instytutu Edukacji Artystycznej APS w Warszawie.4. ,, Nie serwuj sobie choroby!"
Kampania społeczna zrealizowana przez Ministerstwo Zdrowia uświadamiająca problem, jakim jest konsekwencja złego odżywiania u dzieci jak i dorosłych, którzy powinni kształtować zdrowe nawyki żywieniowe u swoich pociech.
5. ,,Korytarz życia"
Reklama społeczna stworzona przez dolnośląską policję wspólnie z innymi służbami ratunkowymi uświadamiająca ważną kwestie jaką jest przepuszczanie służb ratunkowych i policji na drogach. 6. ,,Piesek - spot przeciwko bezdomności zwierząt"
Spot ukazujący problem, jakim jest brak odpowiedzialność ludzi wobec zwierząt. Nie są one zabawkami, którymi możemy się pobawić i wyrzucić, są to żywe istoty.
7. ,,Alkohol zabija!"
Reklama społeczna pokazująca do czego może doprowadzić uzależnienie od alkoholu i w jak młodym wieku można przez nie zniszczyć sobie życie.
8. ,,Nie skreślaj życia tak prędko"
Kampania społeczna sponsorowana przez: Fundusze Europejskie, Rzeczpospolita Polska, Unia Europejska ukazująca ludzi którzy ostrzegają o zachowaniu odpowiedniej prędkości na drodze.
9. ,,Poniżanie to nie wychowanie - Przemoc zaraża"
Kampania społeczna stworzona przez stowarzyszenia OPTA pokazująca problem jakim jest przemoc w rodzinie i jak szybko ofiara może również przez wychowanie w bólu stać się oprawcą.
10. ,,Bezpieczeństwo w sieci - Uważni Rodzicie"
Reklama społeczna skierowana głównie do rodziców i grona pedagogicznego. Zwraca uwagę na dręczenie w szkole i szukanie pomocy w niebezpiecznym na tak młody wiek miejscu, którym jest internet. Mam nadzieję że przedstawione reklamy w przyjemny sposób ukazały Państwu o niektórych problemach naszego wieku i dzięki nim zaczniemy te problemy zauważać i odpowiednio reagować.